یکی از مجرب ترین دعاها برای حاجت گرفتن، چشم زخم، ازدواج، جلب محبت، بچه دار شدن و رزق و روزی دعای شش قفل میباشد. اگر نمیدانید دعای شش قفل چه دعایی است و با خواص و نحوه ختم و نوشتن دعا شش قفل آشنایی ندارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اگر به دنبال یادگیری دعا نویسی هستید و میخواهید برای رسیدن به حاجات خود مجرب ترین دعاها را بنویسید که سریعا جواب بگیری میتوانید به صفحه آموزش جادوگری و طلسم مراجعه کنید.

دعای شش قفل
دعای شش قفل

دعای شش قفل

در پاسخ به سوال دعای شش قفل چیست باید بگوییم در مفاتیح دعاهای زیادی برای حاجت گرفتن و موارد دیگر وجود دارد اما متن دعای شش قفل برای حاجت گرفتن یکی از مجرب ترین دعا ها میباشد که افراد زیادی از آن نتیجه دیده اند.

سوره شش قفل از جانب انبیا در روایات زیادی سفارش شده اند و بزرگان دین تاکید داشته اند که در کنار این دعا و سایر دعا ها برای رفع مشکلات ایمان به قدرت پروردگار و توسل به او را سرلوحه کار خود قرار دهید.

خواص دعاي شش قفل بسیار زیاد میباشد و فواید دعاي شش قفل براي حاجت، دعای شش قفل برای شفای مریض، دعای شش قفل برای فروش خانه، ختم دعای شش قفل برای ازدواج، دعای شش قفل برای رزق و روزی، دعای شش قفل برای رسیدن به معشوق، دعای شش قفل برای بچه دار شدن ذکر شده است.

روایت دعای شش قفل حضرت محمد در مورد دعاي شش قفل این است : هرکس دعاي شش قفل را نزد خود نگه دارد خداوند او را مشمول رحمت خود قرار میدهد و همه مشکلات از او دور شده و حاجات او مستجاب میگردد.

خیلیها به دنبال متن دعای هفت هیکل و شش قفل هستند که در این قسمت متن دعای شش قفل را درج کرده ایم:

  • قفل اول از دعا شش قفل
  • بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ.
  • قفل دوم از دعا شش قفل

بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

  • قفل سوم از دعا شش قفل

بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

  • قفل چهارم از دعا شش قفل

بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

  • قفل پنجم از دعا شش قفل

بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

  • قفل ششم از دعا شش قفل

بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ.

یکی از دعاهای محبوب این سایت که بسیار مجرب است و نتایج شگفت انگیزی از طرف کاربران داشته دعا با اسم مادر به زبان ابجد میباشد. اگر میخواهید بدانید چه سرنوشت و طالعی با اسم ابجد خود و یا طرف مقابل تان در انتظارتان است پیشنهاد میکنیم به صفحه فال ابجد با اسم مادر مراجعه کنید.

طریقه ختم دعای شش قفل
طریقه ختم دعای شش قفل

طریقه ختم دعای شش قفل

اگر در مورد طریقه ختم دعای شش قفل سوال دارید و میخواهید بدانید طریقه ختم دعای شش قفل نی نی سایت چگونه است باید بگوییم شما باید هر قفل از دعاي شش قفل را 3 مرتبه بخوانید و سپس با ایمان و توکل به خدا گویی همین الان حاجت خود را گرفته اید از خداوند طلب رحمت نمایید.

شما باید این روند را تا رسیدن به حاجت ادامه دهید اما گاهی در مورد طریقه ختم دعای شش قفل گفته شده است که 40 روز این دعا را به نیت رسیدن به حاجت بخوانید تا انشاالله در سریع ترین زمان به حاجت مورد نظر خود برسید.

طریقه ختم دعای شش قفل شش روزه به این صورت میباشد که 6 روز، هر روز 6 مرتبه این دعا باید خوانده شود و بعد از اجابت حاجت شش مرتبه هم باید مجدد خوانده شود. به عبارتی 6 مرتبه قراعت 6 قفل را گرویی نگه میدارید.

طرز نوشتن دعای شش قفل

شما خودتان میتوانید دعای شش قفل اهل سنت را بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید تا به گفته پیامبر اسلام از همه مصاعب و مشکلات در امان بمانید.

در پاسخ به سوال طرز نوشتن دعای شش قفل چگونه می باشد باید بگوییم دعاي شش قفل از شش بخش مجزا تشکیل شده است که باید به ترتیب نوشته و خوانده شود تا حاجت مورد نظر به اجابت برسد.

طرز نوشتن دعای شش قفل به این صورت میباشد که شما باید دعای شش قفل در مفاتیح که در بخش زیر نوشتیم را روی کاغذ سفید بدون خط و تمیزی بنویسید و روی آن را با چسب نواری بپوشانید تا کثیفی روی آن قرار نگیرد و دعای شش قفل چهل کلید را همیشه در کیف خود و یا هرماه وسایل تان قرار داده و همراه خود داشته باشید.

شما میتوانید برای دریافت برنامه ای که دعا شش قفل را به صورت متنی و صوتی در اختیار شما قرار دهد و هر روز در موبایل خود بتوانید آن را چک کنید به صفحه برنامه دعا شش قفل مراجعه کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم
قفل اول
متن عربی: بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ.
پس از آن گرفتاری خود را عنوان کنید.
قفل دوم
متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
بعد از خواندن آیه حاجت خود را عنوان کنید.
قفل سوم
متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
قفل چهارم
متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
قفل پنجم
متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.
قفل ششم
متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ.

زمان نوشتن دعای شش قفل

زمان نوشتن دعای شش قفل برای رسیدن به حاجات بسیار مهم است. باید دقت داشته باشید که اولا در زمان نوشتن دعای شش قفل پاک و مطهر باشید و ترجیحا وضو داشته باشید.

در دوران پریودی توصیه میشود این دعا را ننویسید. (در صورتی که پریود شدن شما عقب میفتد و میخواهید سریعتر پریود شوید پیشنهاد میکنیم مقاله دعای پریود شدن فوری را مطالعه کنید)

بهترین زمان نوشتن دعای شش قفل در نزدیکی اذان و با خلوص نیت میباشد.

متن دعای هفت هیکل و شش قفل pdf

بسیاری از کاربران از ما میپرسند که دعای شش قفل از کیست که باید بگوییم این دعا از پیامبر (ص) نقل شده است. اگر به دنبال دعای شش قفل پی دی اف هستید و میخواهید با در اختیار داشتن متن دعای هفت هیکل و شش قفل pdf آن را پرینت گرفته و همیشه همراه خود داشته باشید در این قسمت فایل متن دعای هفت هیکل و شش قفل pdf را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم

اگر نمیدانید دعای شش قفل برای چیست باید بگوییم یکی از خواص دعای 6 قفل برای رفع چشم زخم میباشد و به اصطلاح گفته میشود شش قفل دعای خیلی قوی برای چشم زخم میباشد.

جادوی دعای شش قفل برای چشم زخم بسیار قوی میباشد و از پیامبر روایت است هرکس این دعا را پیش خود داشته باشد مورد رحمت الهی قرار میگیرد و تمام مشکلات از او دور میشوند.

دعای شش قفل صوتی

قرائت دعای شش قفل نیز خواص زیادی دارد و بسیاری از افراد تمایل دارند دعای شش قفل با صوت را همراه خود داشته باشند تا همراه با دعای هفت هیکل و شش قفل صوتی دعای مورد نظر را قراعت کنند. دعای شش قفل صوتی برای کسانی که تمایلی به خواندن متن ندارند و یا به هر دلیلی سواد خواندن این دعا را ندارند و میخواهند بدون غلط تلفظی این دعا را بخوانند بسیار مناسب میباشد.

دعای شش قفل صوتی فرهمند

اگر به دنبال دعای شش قفل با صدای فرهمند هستید در این بخش فایل صوتی دعای شش قفل را با صدای فرهمند قرار داده ایم که میتوانید آن را دانلود کرده و همیشه همراه خود داشته باشید.

در قسمت زیر برای شما عزیزان امکان دانلود دعای شش قفل صوتی با ترجمه را فراهم کرده ایم که میتوانید با دانلود دعای شش قفل صوتی با ترجمه همیشه از شر مشکلات در امان باشید.

تصویر دعای شش قفل
تصویر دعای شش قفل

تصویر دعای شش قفل

در این بخش دعای شش قفل تصویری را برای شما عزیزان قرار داده ایم و میتوانید با دانلود عکس دعای شش قفل برای همیشه این دعا را در گوشی و یا کامپیوتر خود داشته باشید و هر روز آن را بخوانید تا حاجت شما سریعا برآورده شود. با دانلود دعای شش قفل تصویری و صوتی میتوانید بدون این نگرانی که بدون وضو به دعا دست نزنید این دعا را در اختیار داشته باشید.

خواص دعای شش قفل و هفت هیکل

بسیاری از کاربران از ما در مورد خواص دعای شش قفل و هفت هیکل سوال میپرسند و به دنبال فضیلت دعای شش قفل هستند. اگر بخواهیم خواص دعای شش قفل را در یک کلام بگوییم باید بگوییم به گفته پیامبر تاثیرات دعای شش قفل دور شدن آفات و مشکلات از فردی است که همواره این دعا را همراه خود دارد.

فواید دعای شش قفل و هفت هیکل به روایت از پیامبر مشمول رحمت خدا شدن فردی است که این دعا را همراه خود دارد و هر روز آن را میخوانند.

کیا از دعای شش قفل حاجت گرفتن

اگر به دنبال تجربیات دعای شش قفل نی نی سایت هستید و میخواهید تجربیات دعای شش قفل تبادل نظر را بیابید باید بگوییم براساس تجربه 90 درصد مردم از این دعا نتیجه مثبت دیده اند و در سریع ترین زمان به حاجت خود رسیده اند.

دعاي شش قفل براي حاجت از جمله دعاهای معروف و مجرب برای اجابت حاجت و خواسته قلبی میباشد و افرادی که با ایمان قلبی و خلوص نیت و توکل کامل به خدا این دعا را میخوانند قطعا نتایج شگفت انگیزی در مدت زمان کوتاهی گرفته اند.

خیلی از مردم عبارت کیا از دعای شش قفل حاجت گرفتن را سرچ میکنند و به دنبال تجربه و میزان رضایت مردم از این دعا هستند. باید بگوییم اگر حاجتی به صلاح شما باشد با خواندن این دعا رسیدن به حاجت قلبی تان سریع تر میشود و در صورتی که حاجت مورد نظر اجابت نشد امید خود را از دست ندهید حتما شرایط بهتر از آن چیزی که در ذهن تان است برایتان رقم خواهد خورد و به آرزوهای خود خواهید رسید.

دعای شش قفل با معنی
دعای شش قفل با معنی

دعای شش قفل با معنی

ترجمه دعای شش قفل به شما کمک میکند بیشتر در مورد این دعا اطلاعات کسب کنید و با آگاهی بیشتر این دعا را بخوانید. درک دعای شش قفل با ترجمه فارسی برای ما فارسی زبان ها راحت تر است و زمانی که شما دعای شش قفل با معنی را میخوانید میدانید از خداوند چه چیزی را طلب میکنید و همین امر به خلوص نیت شما در حین بیان حاجات تان کمک میکند.

قفل اول دعای شش قفل با معنی

متن عربی: بِسمِ اللهِ السَّمیعِ الٌبَصیرِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء بِرَحمتِکَ یا اَرحمَ الرّحمینِ وَ صلَی اللهُ علی مُحَمَّدٍ و ألهِ أجمَعینِ.

ترجمه فارسی دعای شش قفل: به نام خداوند شنوا و بینا که مانند او نیست، به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان و درود خدا بر محمد و آل او باد.

قفل دوم دعای شش قفل با معنی

متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌخالقِ الُعَلیمِ الّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الًفَتّاحُ الٌعَلیمٌ بِرَحمتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

ترجمه فارسی دعای شش قفل: به نام خالق دانا که مانند او نیست و اوست گشایش دهنده و دانای رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

قفل سوم دعای شش قفل با معنی

متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الُعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌغَنِیُّ الٌقَدیرٌ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

ترجمه فارسی دعای شش قفل: به نام خداوند شنوا و دانا که هیچ چیز مانند او نیست و او غنی و توانا است به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

قفل چهارم دعای شش قفل با معنی

متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌکَریمِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

ترجمه فارسی دعای شش قفل: به نام خداوندی که مانند او نیست و او عزتمند کریم است به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

قفل پنجم دعای شش قفل با معنی

متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌسَمیعِ الٌعَلیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَلیمِ الًخَبیرِ بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمُ الٌرّحِمینِ.

ترجمه فارسی دعای شش قفل: به نام خداوند شنوا و دانا که هیچ چیز مانند او نیست و او غنی و توانا است به رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

قفل ششم دعای شش قفل با معنی

متن عربی: بِسمِ اللهِ الٌعَزیزِ الٌرَّحیمِ الَّذی لَیسَ کَمِثلِه شَیء وَ هُوَ الٌعَزیزِ الٌغَفورٌ فَاللهُ خَیرً حافظاً وَ هُوَ أرحَمُ الٌرّحِمینِ.

ترجمه فارسی دعای شش قفل: به نام خداوندی که هیچ چیز مانند او نیست و او عزتمند و آمرزنده است و خداوند بهترین حافظان و او مهربان ترین مهربانان است.

دعای شش قفل برای ازدواج

از خواص این دعا میتوان به فضیلت طلسم دعای شش قفل برای ازدواج اشاره کرد. بسیاری از افراد به دنبال نظرات مردم در مورد دعای شش قفل برای ازدواج نی نی سایت هستند و میخواهند بدانند که آیا دعای شش قفل برای اجابت حاجتها در مورد ازدواج نیز جواب میدهد یا خیر.

حاجت گرفتن از دعای شش قفل از بسیاری از کاربران گزارش شده است که با شروع خواندن این دعا اثرات آن را در زندگی خود دیده اند و بسیاری از مشکلات آن ها رفع شده است.

به دختران و پسران مجرد و در شرف ازدواج پیشنهاد میشود دعای شش قفل امام رضا را برای رسیدن به حاجت ازدواج مد نظر قرار دهند زیرا بسیار مجرب است و کاربران زیادی از آن نتیجه گرفته اند.

با دانلود دعای شش قفل صوتی رایگان میتوانید این دعا را هر روز بخوانید و همراه خود داشته باشید تا در سریع ترین زمان انرژی های منفی از شما دور شده و فرد مورد نظر به زندگی شما وارد شود.

در صورتی که به دنبال دعایی هستید که سریعا ازدواج کنید میتوانید با مراجعه به صفحه طلسم ازدواج در یک هفته به بهترین دعا ها در این زمینه دست پیدا کنید.

دعای شش قفل برای محبت

از دیگر خواص دعای شش قفل برای محبت میباشد که شما میتوانید با در نظر گرفتن جلب محبت طرف مقابل تان این دعا را بخوانید و همراه خود داشته باشید تا انشاالله در سریع ترین زمان به مراد قلبی خود برسید.

در مورد دعای شش قفل برای حاجت نی نی سایت برای جلب محبت و عاشق کردن فرد مورد نظر ذکر شده است که در زمان قراعت سوره شش قفل خلوص نیت داشته و خواسته خود طوری در ذهن مرور کنید گویی به آن دست یافته اید.

توکل قوی به خدا و درخواست حاجت از خدا شرط اصلی برآورده شدن خواسته تان میباشد و باید این نکته را بدانید که این دعا و هر دعای دیگری صرفا برای تسریع امور خیر و به صلاح در زندگی شما است.

اگر میخواهید با دیگر دعاها برای جلب محبت و عاشق کردن طرف مقابل تان آشنا شوید و از دعاهای مجرب نتیجه بگیرید میتوانید به صفحه طلسم عاشق كردن طرف مقابل فوری مراجعه کنید.

دعای شش قفل برای بچه دار شدن

ختم دعای شش قفل حضرت فاطمه برای رسیدن به حاجت بچه دار شدن از دیگر مواردی است که مردم از آن نتیجه گرفته اند. برای دعای شش قفل برای بچه دار شدن شما باید این دعا را نوشته و همیشه در کیف خود آن را همراهتان داشته باشید.

ختم شش روزه دعای شش قفل با خلوص نیت میتوانید در سریع ترین زمان به خواسته قلبی تان برسید. اگر سوالی در مورد جادو دعای شش قفل دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشده است میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

سوالات متداول

ختم دعای شش قفل چگونه است؟

برای ختم دعاي شش قفل باید هر قفل را سه مرتبه بخوانید و این ختم را هم میتوانید 6 روز و هم میتوانید برای 40 روز تکرار کنید تا خواسته قلبی تان سریعا به اجابت برسد.

خواص دعای شش قفل چیست؟

شما میتوانید با ختم دعا شش قفل در سریع ترین زمان حاجت تان را بگیرید. از خواص این دعا میتوان به رفع مشکلات، دفع چشم زخم، ازدواج، بچه دار شدن، جلب محبت اشاره کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *