دعای پریود شدن فوری

دعای پریود شدن فوری | دعای پریود شدن فوری نی نی سایت | سوره برای پریود شدن

یکی از پرتقاضا ترین دعاهایی که کاربران از ما درخواست درج آن را داشتند دعای پریود شدن فوری بود. به همین دلیل در این صفحه بدون اتلاف وقت مجرب ترین دعا برای پریود شدن فوری و سوره برای پریود شدن را درج میکنیم. دقت داشته باشید که پریود شدن یک امر طبیعی در خانم ها میباشد که در دوره 23 تا 30 روزه رخ میدهد و این دعای فوری برای پریود شدن میتواند برای نامنظمی پریود کاربرد داشته باشد ولی بهتر است در این مواقع به پزشک مراجعه کنید. سوالات خود را در این زمینه میتوانید در بخش نظرات مجله اینترنتی مگ کلاب درج کنید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

بهترین پیشنهاد ما به شما برای آن که بتوانید روند پریود شدن خود را تسریع کنید انجام تمرینات ورزشی مخصوص پچریود شدن میباشد. شما میتوانید با مراجعه به صفحه ورزش برای پریود شدن با انواع این تمرینات آشنا شوید.

دعای پریود شدن فوری

  • مجرب ترین دعای پریود شدن فوری به شرح زیر میباشد. این دعا ها را بار ها تکرار کنید و خلوص نیت داشته باشید. انشاالله به خواسته خود خواهید رسید.

بسم الله الرحمن الرحیم

“اللّهُـمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ مِنْ فَضْلِكَ وَرَحْمَتِكَ، فَإِنَّهُ لا يَمْلِكُهَا غَيْرُكَ، يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ، اللّهُـمَّ اجْعَلْ حَياتِي رَاحَةً، وَمَوْتِي رَحْمَةً، اللّهُـمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ تَعْجيلَ مَخْرَجِ الْمَهْمَّاتِ، وَتَيْسيرَ الْأَمُورِ، وَفَرَجَ الْكُرَبِ، وَتَقْبِلَ الْعَمَلَ، وَتَكْتُبَهُ في أوْلِيائِكَ المُتَّقِينَ، وَاجْعَلْهُ لِي ذخَراً، وَخَيْرَةً، إِنَّكَ عَلى كُلِّ شَيءٍ قَدِيرٌ”

  • دومین دعا به عنوان دعای پریود شدن سریع به شرح زیر میباشد:

“اللهمّ اجعل الدورة الشهرية تسير بسلاسة وسهولة وقربها مني بسرعة، يا أرحم الراحمين”

  • سومین دعای پریود شدن دختر به شرح زیر است.

”یَا جَبْرَئِیلُ یَا مُحَمَّدُ أَنْتُمَا کَافِیَایَ‏ فَاکْفِیَانِی وَ أَنْتُمَا حَافِظَایَ فَاحْفَظَانِی وَ أَنْتُمَا کَالِئَایَ فَاکْلَئَانِی”

  • چهارمین دعای قاعده شدن فوری به صورت زیر است. این دعا خواسته قلبی شما را در سریع ترین زمان ممکم میدهد. این دعای پریود شدن فوری باید 70 مرتبه خوانده شود.

”یا اللهُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا فاطِمَه یا صَاحِبَ‌الزَّمان اَدْرِکنی وَ لا تُهْلِکْنی”

  • پنجمین دعا برای پریود شدن فوری. این دعا را بعد از 2 رکعت نماز حاجت و توسل به امام جواد بخوانید و بهتر است 146 مرتبه این دعا خوانده شود. بهتر است تا 2 ساعت بعد از نماز عصر این دعا را بخوانید.

”مَا شَاءَ اللَّهُ لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ”

  • ششمین دعا برای پریود شدن فوری به صورت زیر است. این دعا را باید بین نماز مغرب و عشا 2 رکعت نماز حاجت بخوانید و این دعا را بعد از نماز بخوانید تا به حاجت مود نظر برسید.

یا من یجیب المضطرّ إذا دعاه و یكشف السوء یا ربّ یا ربّ یا ربّ یا عبّاس بن علی بن ابی طالب الامان الامان الامان، ادركنی ادركنی ادركنی

  • هفتمین دعای فوری برای پریود شدن به صورت زیر است:

  يا فارِسَ الْحِجازِ أَدْرِكْني ، يا أَبا صالِحِ الْمَهْدِيَّ أَدْرِكْني ، يا أَبَا الْقاسِمِ أَدْرِكْني أَدْرِكْني وَلاتَدَعْني ، فَإِنّي عاجِزٌ ذَليلٌ

اگر میخواهید خودتان دعا نویسی و طلسم نویسی را یاد بگیرید میتوانید با مراجعه به صفحه آموزش جادوگری و طلسم و مشاهده فیلم آموزشی به طور کامل این مبحث را رایگان یاد بگیرید.

سوره برای پریود شدن
سوره برای پریود شدن

سوره برای پریود شدن

در مورد سوره برای پریود شدن باید گفت آیه حیض مربوط به آیه 22 سوره بقره میباشد که در این آیه خداوند متعال در مورد پریود شدن زنان صحبت میکند و میفرماید به جهت آزار و ضرری که به خانم ها در این دوران وارد میشود بهتر است از آمیزش با مردان دوری کنند.

آیه 22 سوره برای پریود شدن بقره به صورت زیر میباشد.

وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِيضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِي الْمَحِيضِ وَلَا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّىٰ يَطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَيْثُ أَمَرَكُمُ اللَّـهُ إِنَّ اللَّـهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِينَ ﴿٢٢٢﴾

ترجمه سوره برای پریود شدن به صورت زیر است.

از تو درباره عادت ماهانه [زنان‏] می‌پرسند، بگو: آن، رنجى است. پس هنگام عادت ماهانه، از [آمیزش با] زنان کناره‌گیرى کنید، و به آنان نزدیک نشوید تا پاک شوند. پس چون پاک شدند، از همان جا که خدا به شما فرمان داده، با آنان آمیزش کنيد. همانا خداوند توبه‌‏کاران و پاکیزگان را دوست می‌‏دارد.(۲۲۲)

گاهی ممکن است پریود نشدن و به اجابت نرسیدن انواع دعا به دلیل انرژی های منفی و چشم زخم مردم باشد. اگر شما هم با این مشکل درگیر هستید میتوانید به صفحه دعای شش قفل مراجعه کنید و به اجابت رسیدن دعای خود را تضمینی از ما دریافت کنید.

دعای پریود شدن فوری نی نی سایت

دعای پریود شدن فوری نی نی سایت با تجربه کاربران به صورت تجربیات طب سنتی زیر میباشد. دقت داشته باشید که در کنار خواندن این دعا ها از تجارب پزشکی نیز غافل نشوید. البته در این زمینه تجربه کاربران دعای خاصی نبوده و بیشتر از تجربه طب سنتی میباشد.

1 لیتر عرق رازیانه رو با یک لیتر عرق زنیان مخلوط کنید
به مدت سه روز بعد از هر وعده غذایی یک استکان با یک قاشق عسل شیرین کنید و میل کنید
3 روزه جواب میده
میگن هرکی کیست داره باز نمیکنه ولی من خودم کیست داشتم بارها جواب داده

زعفران دم کرده خیلی جواب میده

یکی از دعای های پرطرفدار در این سایت را پیشنهاد میکنیم از دست ندهید:

طلسم ازدواج در یک هفته

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *