شرط مهاجم سنگالی برای پیوستن به پرسپولیس

شرط مهاجم سنگالی برای پیوستن به پرسپولیس

یکی از مسائل مهمی که در اخبار فوتبالی ایران مطرح شده است شرط مهاجم سنگالی برای پیوستن به پرسپولیس میباشد. این مهاجم باتوجه به حضور قوی که این مدت داشته است شروطی را برای پیوستن به این تیم قرار داده است.

مهاجم سنگالی که بازیکن مد نظر گل محمدی است خاطر نشان کرده است که تنها در صورتی به این تیم میپیوندد که انتقال او به این تیم به صورت قطعی انجام شود.

آلیو باجی مهاجم سنگالی است که توانسته نظر گل محمدی را به خود جلب کند و باشگاه پرسپولیس چندی قبل رایزنی هایی را با باشگاه بوردو انجام داده است تا بتواند این بازیکن را جذب تیم خود کند.

تصمیم باشگاه پرسپولیس برای جذب آلیو باجی مهاجم سنگالی قرض گرفتن این بازیکن از باشگاهی که در آن بازی میکرد بود و با مسئولان این باشگاه برای جذب این بازیکن به صورت قرضی مذاکراتی را انجام داد.

شرط مهاجم سنگالی برای پیوستن به پرسپولیس
شرط مهاجم سنگالی برای پیوستن به پرسپولیس

مسئولان این باشگاه در آخرین اخباری که منتشر شده است اعلام کرده است شرط مهاجم سنگالی برای پیوستن به پرسپولیس حضور قطعی این بازیکن در پرسپولیس بود.

در صورتی که تیم پرسپولیس بخواهد این بازیکن را به صورت قطعی در تیم خود داشته باشد باید هزینه ای بسیار بالا را در حدود ۴ میلیون دلار پرداخت کند که این هزینه برای گرفتن یک بازیکن خارجی کمی زیاد به نظر میرسد.

با پیشنهاد 4 میلیون دلار برای جذب این مهاجم سنگالب با توجه به آن که پرداخت این هزینه برای پرسپولیس مقدور نیست به نظر میرسد شرط پیوستن به تیم برای این بازیکن منتفی است و گل محمدی باید به دنبال گزینه های دیگری برای این پست بازیکنی خود باشد.

به این ترتیب حضور این بازیکن به صورت قرضی در تیم پرسپولیس منتفی است و درصورتی که پرسپولیس هزینه تعیین شده را بپردازد میتواند این بازیکن را در تیم خود داشته باشد.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار فوتبالی کسب کنید میتوانید به سایت سانا مراجعه کنید.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *