ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی

مهاجرت به آلمان یکی از گزینه های انتخابی مناسب برای اتباع افغانی است. راه های ارتباطی زیادی برای برقراری رابطه افغان ها با سفارت آلمان وجود دارد که یکی از مطمئن ترین راه ها ایمیل میباشد. ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی germany.info/nyappointment میباشد و در این صفحه علاوه بر آدرس ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی سایر راه های ارتباطی با سفارت آلمان برای اتباع افغانی همچون تلفن، پیج اینستاگرام و توییتر و فیسبوک ارائه شده است. اگر سوالی در مورد ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی
ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی

از زمانی که شرایط اقتصادی افغانستان وخیم تر از قبل شد و حاکمیت افغانستان به دست طالبان افتاد بیشتر مردم افغانستان به فکر مهاجرت به کشور های دیگر به ویژه آلمان افتادند زیرا شرایط زندگی در آلمان برای آن ها بسیار بهتر از کشور خودشان بود.

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی germany.info/nyappointment میباشد.

افراد میتوانند از طریق این ایمیل با نمایندگان آلمان ارتباط برقرار کرده و سریع تر برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

حالا که متوجه شدید ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی چیست شما میتوانید اطلاعات خود را به این نشانی ایمیل نمایید و روند درخواست پناهندگی خود را پیگیری نمایید.

همچنین در منابع معتبر afg@tehe.diplo.de به عنوان ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی نیز ذکر شده است که ارسال ایمیل به این نشانی باید به زبان انگلیسی و یا آلمانی باشد. در غیر این صورت ارسال ایمیل به این نشانی بدون پاسخ خواهد بود.

در صورتی که جز اتباع افغان هستید و میخواهید کارت اقامت از ایران دریافت کنید و با شرایط ثبت نام و دفاتری که میتوانید برای این کار اقدام کنید آشنایی ندارید میتوانید با مراجعه به صفحه دفاتر كفالت ثبت نام کارت اقامت اتباع افغانی در نزدیک ترین شعبه برای دریافت کارت اقامت خود اقدام کنید.

شماره تلفن سفارت آلمان در تهران برای اتباع افغانی

از دیگر راه های ارتباطی برای اتباع افغانی تماس از طریق شماره تلفن میباشد.

شماره تلفن سفارت آلمان در تهران برای اتباع افغانی  8-21-4530-1000 میباشد و در صورتی که قصد ارسال فکس داشته باشید میتوانید از شماره 0098-21-4530-1477 برای این کار اقدام کنید.

سایت پناهندگی آلمان برای افغانها

از دیگر راه های ارتباطی که اتباع افغانستانی میتوانند برای ثبت درخواست پناهندگی به کشور آلمان اقدام کنند سایت سفارت این کشور میباشد.

سایت پناهندگی آلمان برای افغانها teheran.diplo.de در دسترس اتباع افغان در دسترس میباشد تا درخواست پناهندگی خود را از طریق آن پیگیری نمایند.

شما میتوانید با مراجعه به این سایت از مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست پناهندگی اطلاع یابید و بدون نیاز به مراجعه حضوری روند درخواست خود را پیگیری نمایید.

اگر میخواهید به کشور آلمان مهاجرت کنید و یا قصد پناهنده شدن در این کشور را دارید میتوانید با مراجعه به صفحه بورسیه تحصیلی آلمان برای دانشجویان افغانی از شرایطی که میتوانید به صورت تحصیلی برای این منطور اقدام کنید اطلاع یابید.

آدرس اینستاگرام سفارت آلمان برای اتباع افغانی

پیج اینستاگرام سفارت آلمان از دیگر راه های ارتباطی میباشد که میتوان از طریق آن سوالات در خصوص پناهندگی را پرسید و برای این کار اقدام کرد.

آدرس اینستاگرام سفارت آلمان برای اتباع افغانی instagram.com/auswaertigesamt میباشد.

در صورتی که این پیج اینستاگرام را فالو کنید میتوانید در جریان جدیدترین اخبار مهاجرت به آلمان و وضعیت پناهندگی افغان ها در این کشور قرار بگیرید.

آدرس توییتر سفارت آلمان برای اتباع افغانی

آدرس توییتر سفارت آلمان برای اتباع افغانی twitter.com/auswaertigesamt میباشد. فعالیت این سفارت در شبکه های اجتماعی مختلف سبب شده است که شما عزیزان بتوانید از راه های مختلف با آن ها ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

در این صفحه توییتر شما میتوانید تمامی اخبار در ارتباط با مهاجرت به آلمان و وضعیت کشور آلمان را مشاهده کنید.

آدرس فیس بوک سفارت آلمان برای اتباع افغانی

آدرس فیس بوک سفارت آلمان برای اتباع افغانی facebook.com/AuswaertigesAmt میباشد. باتوجه به آن که بیشتر اتباع افغانی در فیسبوک فعالیت گسترده ای دارند با دنبال کردن این صفحه میتوانند در جریان تمامی اخبار این کشور قرار بگیرند.

آدرس سفارت آلمان در تهران برای افغانها
آدرس سفارت آلمان در تهران برای افغانها

آدرس سفارت آلمان در تهران برای افغانها

آدرس سفارت آلمان در تهران برای افغانها در خیابان فردوسی پلاک 320 میباشد.

برای آن که بتوانید به سفارت آلمان در تهران مراجعه کنید نیاز است که رزرو وقت داشته باشید و هزینه هایی را بپردازید تا بتوانید به این مکان مراجعه کنید.

برای مراجعه به آدرس سفارت آلمان در تهران برای افغانها درج شده میتوانید در روز های یکشنبه تا پنجشنبه از  6:45 صبح تا ساعت 12:30 به این سفارت مراجعه کنید.

کنسولگری سفارت آلمان در آدرس تهران، خیابان بخارست، خیابان هشتم، پلاک 8، ساختمان آرین واقع میباشد که شما میتوانید در همان زمان های ذکر شده به این محل نیز با رزرو وقت مراجعه حضوری داشته باشید.

درخواست پناهندگی از داخل ایران برای افغانها

افغانستان، کشوری است که در دوران سال های زیادی درگیر جنگ، نزاع و ناامنی بوده است و به عنوان یکی از کشورهایی که جمعیت زیادی از مهاجران و پناهجویان را به کشور های دیگر رهسپار کرده است در دنیا مطرح میباشد.

از آغاز دهه های گذشته تا به امروز، افغان ها به دنبال امان و پناه از تنش ها و خطرات زندگی در کشور خود به مقصد‌های مختلفی مهاجرت کرده اند. یکی از مقاصد مهاجرتی برای افغان ها، جمهوری اسلامی ایران و کشور آلمان است.

به طور کلی درخواست پناهندگی از داخل ایران برای افغانها برای کشور آلمان میتواند به صورت زیر پیگیری شود:

درخواست پناهندگی از داخل ایران برای افغانها به کشور آلمان باید از طریق مراحل رسمی و قانونی پیگیری شود. در ادامه، نحوه اقدامات مربوط به این موضوع را توضیح داده‌ام:

  1. مراجعه به سفارت آلمان
    افغانی هایی که تمایل به درخواست پناهندگی از آلمان دارند، ابتدا باید به سفارت آلمان در تهران یا کنسولگری آلمان مراجعه کنند. درخواست ها به صورت شخصی باید ثبت شود.
  2. تکمیل فرم های درخواست پناهندگی
    در سفارت یا کنسولگری آلمان، افغانی ها باید فرم های مربوط به درخواست پناهندگی را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه کنند. این مدارک ممکن است شامل اسناد شناسایی، اسناد تحصیلی، گواهی های تولد و ازدواج، سوابق کاری و دیگر مدارک مهم باشد.
  3. مصاحبه
    پس از تکمیل فرم ها و ارائه مدارک، افراد درخواست کننده ممکن است برای مصاحبه فراخوانده شوند. این مصاحبه به منظور بررسی دقیق تر وضعیت شخصی و اجتماعی افراد صورت می‌گیرد.
  4. تصمیم و اعلام نتیجه
    پس از بررسی و مصاحبه، مقامات آلمان تصمیم میگیرند که آیا درخواست پناهندگی پذیرفته شود یا نه. نتیجه نهایی به درخواست‌کننده اعلام میشود.
  5. ورود به آلمان
    اگر درخواست پناهندگی پذیرفته شود، افغانی ها به آلمان دعوت میشوند و مراحل ورود به این کشور برای آنها ترتیب داده میشود.

لطفاً توجه داشته باشید که مقررات و فرآیندهای مربوط به پناهندگی ممکن است در طول زمان تغییر کنند. بهتر است با سفارت یا کنسولگری آلمان در ایران تماس بگیرید تا اطلاعات به‌روز و دقیقتری درباره فرآیند درخواست پناهندگی به دست آورید.

فرم ثبت نام پناهندگی آلمان برای افغانها

برای اقدام به ثبت نام پناهندگی در آلمان، افغانی ها باید شرایط زیر را دارا باشند:

  1. تعریف وضعیت پناهندگی: افغانی ها باید به عنوان پناهنده تعریف شده و وضعیت پناهندگی خود را توجیه کنند. این شامل ارائه دلایل مشخص برای ترک کشور میشود.
  2. تهدید به زندگی یا آسیب جدی: افغانی ها باید اثبات کنند که در صورت باقی ماندن در کشور خود تهدید به زندگی یا آسیب جدی دارند.
  3. عدم دسترسی به حمایت دولت: افغانی ها باید اثبات کنند که در کشور خود از حمایت دولتی مناسبی برخوردار نیستند.

فرم ثبت نام پناهندگی آلمان برای افغانها ابزاری مهم برای آغاز مراحل پناهندگی در این کشور است.

افغانی‌ها باید شرایط و مراحل ثبت نام را دقیقاً دنبال کرده و به همه مراحل با دقت پاسخ دهند تا فرصت بهتری برای پذیرش به عنوان پناهنده در آلمان داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر و به‌روز میتوانید فرم زیر را دانلود کنید و با تکمیل آن باقی روند پناهندگی به آلمان را تکمیل کنید.

بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان برای افغانها

بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان برای افغانها به شرایط و وضعیت هر فرد بستگی دارد و نمیتوان یک الگوی یکسان برای همه ارائه داد.

به طور کلی برخی از گروه ها به دلیل شرایط و وضعیت های خاص، ممکن است بیشترین فرصت برای درخواست پناهندگی دریافت کنند و پناهندگی برای آن ها گزینه مناسب تری باشد که میتوان زن ها و بچه ها را در رتبه اول در نظر گرفت.

از دیگر گروه های بهترین کیس برای پناهندگی در آلمان برای افغانها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افغان هایی که تهدیدات جدی به امنیت شخصی خود در کشور مبدأ (افغانستان) را تجربه میکنند.
  2. افرادی که دلایل سیاسی دارند و به دلیل عضویت یا فعالیت در گروه‌های سیاسی، اجتماعی یا فرهنگی به تهدیدات دولت افغانستان در گروه های سیاسی شناخته شده اند.
  3. افرادی که می‌توانند مدارک و شواهد معتبری ارائه دهند که دلایل ترک کشور و تهدیدات به امنیت شخصی شان را تأیید کنند.
  4. افرادی که توانایی مالی برای مهاجرت ندارند.

سوالات متداول

ایمیل سفارت آلمان برای اتباع افغانی چیست؟

در این صفحه آدرس ایمیل و سایر راه های ارتباطی با سفارت آلمان برای اتباع افغانی ارائه شده است.

آدرس سفارت آلمان در تهران برای افغانها کجاست؟

سفارت آلمان در تهران در خیابان فردوسی پلاک 320 میباشد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 پاسخ

  1. سلام سیف الدین هستم دارای 3 فرزند هستم در افغانستان تا زمانی سقوط حکومت پولیس برحال بودم اسناد و تصدیق نامه های نظامی ام به دستم است 3 بار زخمی شدم فعلا به کشور همسایه ما ایران پناهنده هستیم وحارا اینجا هم جانم به خطر است چون از امارت اسلامی اخطاریه رسمی دریافت کرده بودم که تا هنوز به دستم است خیلی روز های بد را به سر میبرم اگه برام کاری کنید سپاسگزارتان خواهم بود تشکر

    1. سلام! الله محمد قاسمی فرزند محمد قاسم هستم از کشور افغانستان دارای یک فرزند هستم فارغ تحصیل از رشته اقتصاد می باشم • به چندین آموزشگاه دولتی و غیر دولتی درس خواندم • خانم ام نیز دارای تحصیلات عالی است از رشته اجتماعیات از دانشگاه بلخ سند فراغت بدست آورده است •در جای های مختلف کار میکرد مانند باشگاه ورزشی صحت عامه ولایت بلخ. به دفتر yic کانون فرهنگی استاد توانا وهم چنان در سره میاشت کار کرده است. و در کورس کورس اقتدار درس خواند است. بعد از به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان و تهدیدهای آنها ٠ ما مجبور به ترک وطن خود شدیم٠ فعلآ در کشور همسایه ما ایران به حیث مهاجر زندگی میکنیم ودر اینجاهم مشکلات زیادی داریم هر لحظه امکان دیپورت شدن ما وجود دارد٠ اگر یک لطف و مهربانی برای مابکنین سپاس گزارتان خواهیم بود تشکر

      1. سلام غلام حسن هستم من خیلی کوچکم بودم در این مهاجر شدم فعلآ در ایران هستم لطفاً دعوتم را بپذیرید از شما خواهشمندم با تشکر ارز ادب

      2. سلام غلام حسن هستم من خیلی کوچکم بودم در این مهاجر شدم فعلآ در ایران هستم لطفاً دعوتم را بپذیرید از شما خواهشمندم با تشکر ارز ادب

  2. نام من روما بنت الله داد من یک دعوت نامه کزند دادم به سفارت المان مقیم ایران مراجعه میکنم می‌گویند در ساید وقتی ساید می رویم می‌گوید صرف ویزه تحصیلی ما ثبت نام میکنیم من به ترکیه بروم جهت سفارت افغانستان

  3. میرویس محمدی هستم مقیم در ایران فارغ التحصیل از رشته نرسنگ میخواهم پناهنده کشور آلمان بشم

  4. بنده حبیب اله بیانی هستم ۲۸ ساله متاهل تحصیلات فوق دیپلم به همراه همسر و ۲ تا فرزندم نظر به شرایط پیش آمده در افغانستان نمیتوانم دیگر برگردم و زندگی را درآنجا ادامه دهم لذا از مسئولین ک درین راستا فعالیت دارند خواهشمندم همکاری نمایند با بنده تا ازین وضعیت و نابسامانی ک دارم رهایی پیدا کنم

  5. سلام جبار میرزاهی هستم از جنگ طلبان ومدم ایران زندگی خیلی سخته همه خانوادم گشته من با همسر م ۲ فرزند بریم المان

  6. سلام مریم تاجیک ۲۸ساله هستم طالبان همسرودختر ده روزه ام را گشته انده وبه ایران فرارکردم تروخدا درخواست پناهندگی به آلمان بهم بدین بخدا اینجا بایه دختر۶ساله توپارک میخوابم

  7. سلام من افغانی هستم و در ایران بسیار مشکل دارم ما دوتا خواهر هستیم پدرمان از پیشمان رفته افغانستان و از او خبری نداریم. ما در ایران تنها هستیم و به سختی زندگی میکنیم. ما در اینجا هیچ اینده ای نداریم. لطفا به ما کمک کنید. سپاس گذاریم

  8. سلام علیک خسته نباشین من یک افقانستانی هستم که در ایران زندگی میکونم لطفا منو رهنمایی کونیند ممننون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *