جذب فرد مورد علاقه یکی از پرطرفدارترین درخواست های کاربران است که در این سایت میخواهیم مجرب ترین طلسم جذب کراش و دعا جذب کراش دختر و پسر را به شما ارائه دهیم. تمامی دعاهای جذب کراش دختر و پسر قرار داده شده در این صفحه نتایج شگفت انگیزی داشتند و به صورت تضمینی این طلسم جذب را در اختیار شما قرار داده ایم.

اگر میخواهید به رموز نوشتنت دعا و طلسم آگاه شوید و برای مسائل مختلف زندگی تان طلسم بنویسید تا سریع تر به نتیجه برسید میتوانید به صفحه آموزش جادوگری و طلسم مراجعه کنید.

طلسم جذب کراش
طلسم جذب کراش

طلسم جذب کراش

از پرتکرارترین سوالاتی که خانم ها از ما میپرسیدن این بود که با چه طلسمی پسر مورد علاقه خود را جذب کنیم. به دلیل اهمیت بالای موضوع جذب فرد خاص چه پسر و چه دختر تصمیم گرفتیم در این صفحه طلسم جذب کراش 100% تضمینی را ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که براساس منابع خارجی طلسم جذب عشق یک موضوع بسیار بحث برانگیز در کار طلسم و جادو است که این طلسم جذب کراش باعث نمی شود کسی عاشق شما شود. طلسم جذب کراش تنها زمانی کار می کند که انرژی وجود داشته باشد و از قبل در جهت خاصی حرکت کرده باشد. به این معنی که اگر شما و دوستتان احساسات متقابلی نسبت به یکدیگر دارید، طلسم و دعا می تواند به تسریع انرژی بین شما دو نفر کمک کند.

در این قسمت طلسم برای جذب کراش رایگان را در اختیار شما قرار میدهیم که میتوانید برای طلسم جذب پسر و طلسم جذب دختر از این دعا ها استفاده کنید.

  • مجرب ترین طلسم جذب کراش

« وَ مِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ »

اگر به دنبال جذب فرد مورد نظر هستید و میخواهید با دعایی خیلی سریع او را به سمت خود جذب کنید باید به مدت 7 روز بعد از نماز مغرب دعای بالا را بخوانید. با این دعا نزد فرد مورد نظر عزیز میشوید و علاقه او به شما چندین برابر شده و جذب شما خواهد شد انشاالله.

اگر میخواهید تعداد خواستگاران تان چندین برابر شود و به سرعت وارد رابطه ازدواجی شوید پیشنهاد میکنیم مطالب صفحه طلسم ازدواج در یک هفته را از دست ندهید.

طلسم جذب کراش پسر
طلسم جذب کراش پسر

طلسم جذب کراش پسر

دعای جذب کراش پسر از مواردی است که بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند به همین دلیل در این قسمت از مقاله تلاش کردیم محبوب ترین طلسم جذب کراش پسر که برحسب تجربه کاربران بیشترین نتیجه مثبت را به همراه داشته است به شما ارائه دهیم.

دعای جذب پسر برای ازدواج از راه دور درخواست بسیار داشت که در این قسمت طلسم جذب کراش پسر 100درصد تضمینی را ارائه داده ایم.

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِیعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

برای این طلسم جذب کراش پسر باید روزی 10 مرتبه این دعا را با خلوص نیت بخوانید تا این دعای جذب عشق از راه دور  برای شما مثمر ثمر باشد انشاالله.

دقت داشته باشید که دعای جذب کراش پسر را باید در حالتی بخوانید که در فکر خود به لحظه وصال به او هستید و لحظاتی که باید تصور کنید که انگار به خواسته خود رسیده اید. این انرژی مثبت و قدرت فکر به همراه دعا جذب کراش روند اجابت دعا را تسریع میکند و شما را سریع تر به هدف مورد نظر تان میرساند.

  • دعای جذب کراش و عاشق کردن او

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ »

این دعای جذب کراش به این صورت است که ابتدا باید یک تسبیح صلوات بفرستید. در مرحله بعد باید دعای بالا را به همراه آیات سوره قریش به 41 دانه فلفل سیاه بخوانید. این دانه های فلفل را هر روز در غذای خود ریخته و میل کنید. مطمئنا بعد از 41 روز کراش مورد نظرتان به شما جذب میشود و انشاالله اگر خیر و صلاح شما در این گزینه باشد رابطه ای خوب و عالی شکل میگیرد.

اگر میخواهید پسر یا دختر مورد نظر را عاشق خود کنید پیشنهاد میکنیم از راهکار های گفته شده در مقاله طلسم عاشق كردن طرف مقابل فوری استفاده کنید.

  • طلسم جذب کراش پسر تضمینی

« أَسْأَلُكَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَيْتَهُمْ مِنْ خَلْقِكَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِي خَلْقِكَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِي مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِالْوَحْدَانِيَّةِ الْكُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِيَّةِ الْبَيْضَاءِ وَ الْعَلَوِيَّةِ الْعُلْيَا وَ بِجَمِيعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِكَ وَ بِالاسْمِ الَّذِي حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِكَ فَلَمْ يَخْرُجْ مِنْكَ إِلا إِلَيْكَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِي مِنْ أَمْرِي فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِي مِنْ حَيْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَيْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّكَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَيْرِ حِسَابٍ »

شما میتوانید این تضمینی ترین طلسم جذب کراش پسر را حتی برای مواردی که فرد مورد نظر از شما دور است انجام دهید. برای این دعای جلب محبت پسر مورد علاقه باید هر روز دعای بالا را بخوانید که نیاز به آداب خاصی ندارد و میتوانید در هر شرایطی آن را تلاوت کنید و خواسته قلبی تان را از خدا بخواهید.

  • مجرب ترین دعای جذب کراش پسر

« وَ مِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَ لَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا وَ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »

با استفاده از این دعا شما در قلب پسر مورد نظرتان جا باز میکنید و او به شما فکر خواهد کرد و مهر و محبتش به شما فزونی میابد. این دعا را میتوانید هر روز بخوانید و خواسته قلبی تان را در حین خواندن دعا در ذهن داشته باشید تا سریع تر به خواسته قلبی تان برسید.

اگر به فال و طالع بینی علاقه مندید و میخواهید سرنوشت تان را از نام همسرتان بفهمید میتوانید به صفحه  طالع بینی اسم همسر آینده مراجعه کنید.

  • بهترین طلسم جذب کراش پسر

از دیگر طلسم هایی که میخواهیم در این قسمت معرفی کنیم سوره کوثر از قرآن میباشد. در این مورد شما باید روز جمعه غسل کرده، 2 رکعت نماز حاجت بخوانید، بدون صحبت باکسی 245 مرتبه سورره کوثر را بخوانید. این مورد از تضمینی ترین دعا های جذب کراش مورد نظر میباشد که شما میتوانید با خلوص نیت آن را انجام دهید.

طلسم جذب کراش دختر

با سرچ طلسم جذب کراش نی نی سایت شما با نتایج متعددی رو به رو میشوید که در این قسمت صفحه ما مجرب ترین طلسم جذب کراش دختر را که نتایج شگفت انگیزی برای کاربران داشته است را درج کرده ایم.

  • دعای جذب کراش دختر تضمینی

« وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ »

اگر کراش شما دختری است که میخواهید در سریع ترین زمان جذب کراش برای شما اتفاق بیفتد و رابطه ای پایدار برای شما ایجاد شود میتوانید دعای جذب کراش دختر بالا را روزی 400 مرتبه تکرار کنید. این کار را میتوانید هر روز تا رسیدن به نتیجه دلخواه ادامه دهید.

  • طلسم جذب کراش دختر از راه دور

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ »

در صورتی که از کراش خود دور هستید اما در فکر جذب طرف مقابل روزگار میگذرانید میتوانید با استفاده از دعای جذب زن از راه دور به راحتی در زمان کمتری رابطه ای پایدار را با او شروع کنید. دقت داشته باشید که از این دعاها برای جذب افرادی که رابطه با آن ها غیر اخلاقی است مانند خانم های متاهل استفاده نکنید زیرا انرژی منفی این کار وارد زندگی تان میشود و میتواند روابط شما را کاملا متزلزل کند.

طلسم جذب فرد مورد نظر
طلسم جذب فرد مورد نظر

طلسم جذب فرد مورد نظر

برای جذب فرد مورد نظر راه های زیادی وجود دارد که یکی از بهترین راه ها که گاهی آخرین تیر در تاریکی از نظر مردم است طلسم جذب فرد مورد نظر میباشد. برای طلسم جذب فرد مورد نظر راه و روش های مختلفی وجود دارد وشاید شما با جستجو در اینترنت بتوانید با دعاهای زیادی رو به رو شوید اما باید در نظر داشته باشید که در این صفحه برای جذب فرد مورد علاقه ما کاربردی ترین و تضمینی ترین دعاها را درج کرده ایم که توانسته اند نظرات مثبتی داشته باشند و از باقی دعا ها مطمئن تر هستند.

به این ترتیب شما میتوانید مطمئن باشید برای جذب فرد خاص میتوانید از مجموعه طلسم جذب فرد مورد نظر قرار گرفته در این صفحه استفاده کنید تا در سریع ترین زمان نتیجه دلخواه حاصل شود.

  • بهترین طلسم جذب فرد مورد نظر

« الْکُفْرُ، فَاغْفِرْ لی‏ ما بَیْنَهُما یا مَنْ اِلَیْهِ مَفَرّی‏ آمِنّی‏ مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ »

این دعا را برای جذب شخص خاص که از شما دور است و یا در نزدیکی تان است استفاده کنید. برای این کار باید طلسم جذب طرف مقابل را 114 مررتبه بخوانید و در هر بار خواندن این دعا خواسته قلبی تان را به گونه ای در ذهن داشته باشید که گویی به آن رسیده اید و کاملا مطمئن از نتیجه دعا را تلاوت کنید.

اگر اسم مادر طرف مورد نظرتان را میدانید و میخواهید سرنوشت و طالع تان را از آن بفهمید میتوانید به صفحه فال ابجد با اسم مادر مراجعه کنید.

  • طلسم جذب فرد مورد نظر تضمینی

« انَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا. لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ وَیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَیَهْدِیَکَ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا. وَیَنصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا »

این دعا جذب فرد مورد نظر را میتوانید در امر حلال با زعفران و گلاب روی بشقاب سفید رنگی بنویسید. با آن باید شربتی درست کرده و به پسر مورد نظر بدهید تا میل کند. با این کار مهر شما چنان به دل فرد مورد نظر بیفتد که گویی از اول عاشق شما بوده است و شخص دیگری به نظر او نخواهد آمد.

  • طلسم جذب فرد مورد نظر کاربردی

« هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا »

از این دعا برای جذب کراش پسر میتوانید استفاده کنید که به آن دعای عاشق کردن پسر گفته میشود و میتوانید کراش پسر یا دختر مورد نظر را در ه شرایطی جذب کنید.

یکی از طلسم هایی که برای گرفتن پول بیشتر از معشوق (نامزد یا دوست پسر یا همسر) پیشنهاد میشود مطالعه کنید مراجعه به صفحه طلسم پول گرفتن از شوهر میباشد.

  • طلسم جذب فرد مورد نظر پسر یا دختر

« اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ »

این دعا جلب محبت سریع و فوری شخصی خاص به این صورت است که باید دعا را خوانده و به سمت فرد مورد نظر فوت کنید. نتیجه مطلوبی از این دعا دریافت خواهید کرد انشاالله.

طلسم جذب کراش نی نی سایت

اگر برای طلسم جذب پسر سایت های زیادی را جستجو کرده اید و با عنوان دعای جذب کراش نی نی سایت به دنبال تجربیات افراد در ایین زمینه بوده اید باید بگوییم در این قسمت معتبرترین طلسم جذب کراش نی نی سایت را به شما ارائه داده ایم که بیشترین رضایت و نتایج مثبت را داشته است.

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

این دعای طلسم جذب کراش نی نی سایت را روی کاغذی بدون خط بنویسید و زمانی که قرار است فرد مورد نظر را ملاقات کنید آن را همراه خود داشته باشید.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک پاسخ

  1. اگردعایی میکنیدفقط در امور خیر باشه وگرنه اجنه شیطانی وارد زندگی شما میشه که تو زندگی مشکلات زیادی خواهید داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *